  • Data: 2007-02-20 09:02:09
    Temat: Re: czy mozliwy zwrot wadliwego towaru - sklep Netto
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20.02.2007 gasper <n...@m...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    >
    > jakie koszty? jak facet jest z Poznania a kupił coś w Warszawie osobiście ?
    > domniemam, że kompresor jest niewielkich rozmiarów i wagi

    Art. 8. u.2. Waga nie ma znaczenia - w końcu trzeba to dostarczyć.
    Co do przypadków Poznań-Wawa to też się zastanawiałem i wychodzi mi, że
    jednak pokryć powinien. Oczywiście w granicach zdrowego rozsądku. Zwróć
    uwagę, że towar zakupiony na odległość jak najbardziej podpada pod Ustawę
    z dnia 27 lipca.

    --
    Marcin