  • Data: 2007-02-20 11:01:36
    Temat: Re: czy mozliwy zwrot wadliwego towaru - sklep Netto
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20.02.2007 gasper <n...@m...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    >
    > a jak kupujący mieszka dalej ? np w Australii? łatwo puścić sklep z torbami
    > albo mieszka 30km ale sprzęt dowozi taksówką?

    Zapewne klucz tkwi we stwierdzeniu "zdrowy rozsądek" choć trudno mi
    powiedzieć jak to sąd będzie interpretował. Nie zdziwiłbym się gdyby
    zaaprobował dowóz taksówką. Prawdę mówiąc nie rozumiem Twojego
    przebijającego oburzenia - w końcu kupując towar umawiałem się ze
    sprzedawcą że będzie on sprawny, więc dlaczego niby ja (konsument) mam
    ponosić skutki jego niedziałania? Mój czas i moje dojazdy niby nie
    kosztują?

    --
    Marcin