  • Data: 2004-02-09 22:30:07
    Temat: Re: czy moge sie ozenic z kuzynka ?
    Od: "[edymon]" <e...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Arek napisał:

    > [edymon] rzecze:
    > [..]

    > Tak możesz wyjść i dzieci będą jak najbardziej normalne.
    > No chyba, że Wy oboje jesteście nienormalni :)
    Po ptakach, juz mam meza i rodzina dla mnie zostal dopiero po slubie:-)
    Oboje jestesmy (chyba) normalni:-)

    Hmmm, a tak w ogole nadal nie jestem przekonana... To w sumie bardzo
    bliska rodzina przeciez. Zdaje sie, ze namwet mamy te sama grupe krwi (w
    kazdym razie nasi ojcowie maja na 100%).

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka