  • Data: 2004-02-15 06:49:43
    Temat: Re: czy moge sie ozenic z kuzynka ?
    Od: "WSm" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "[edymon]" <e...@S...pl> napisał w wiadomości
    news:c08v37$de4$2@nemesis.news.tpi.pl...

    [...]
    > Czy to znaczy, ze teoretycznie moge wyjsc za mąz za syna brata mojego
    > ojca (czyli mojego brata stryjecznego)? Ewentualnie za syna brata mojej
    > mamy (brata ciotecznego). I co, dzieci beda normalne?:-)))
    Dziadkowie mojej znajomej byli takimi "bliskimi" kuzynami i ich dzieci,
    wnuki, prawnuki są całkowicie normalne. Tyle, że na ślub musieli dostać
    zgodę papieża (początek ub. wieku) i dostali.
    Na wsiach góralskich, gdzie znam wiele sytuacji rodzinnych, małżeństwa
    pomiędzy kuzynami są na porządku dziennym (no, może były, teraz już mniej -
    dziś, w dobie samochodów, więcej żenią się "pomiędzy wsiami")
    WSm

    ---