  • Data: 2004-02-09 23:00:11
    Temat: Re: czy moge sie ozenic z kuzynka ?
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > > Przy chowie wsobnym ryzyko raczej
    > > wzrasta niż maleje,
    >
    > Uuuuuu!!! A gdzie tu masz chów wsobny!?

    Zwyczajna analogia, choć daleka - między spokrewnionymi
    osobnikami występuje mniejsze zróżnicowanie materiału
    genetycznego.

    > Tak poza konkursem to chów wsobny służy doskonaleniu gatunku,
    > a nie jego degrengolady ;)

    Nie zawsze osiąga się takie efekty. Jeśli w dodatku chów taki jest
    prowadzony "na żywioł" to degrengoladę mozna szybko zauważyć.

    > Biorąc pod uwagę, że wszyscy jesteśmy potomkami JEDNEJ kobiety to chyba
    > Twoja teoria nie bardzo trzyma się kupy :)

    Jeśli bedziesz mieć okazję to przyjrzyj się co się dzieje ze spokr
    ewnionymi
    pieskami krzyżującymi się ze sobą.
    Kiedys widziałem cos takiego i zaiste przykry był to widok.

    Pix