eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy moge drukowac i sprzedawac rozklad jazdy komunikacji miejskiej? › Re: czy moge drukowac i sprzedawac rozklad jazdy komunikacji miejskiej?
  • Data: 2005-07-13 11:03:14
    Temat: Re: czy moge drukowac i sprzedawac rozklad jazdy komunikacji miejskiej?
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek napisał(a):
    > ... w atrakcyjnej i unikalnej, no i przede wszystkim bardzo czytelnej formie
    > graficznej, opracowanej przeze mnie.
    > Dane do rozkladu mam z ogolnodostepnego sewisu przewoznika.
    > Na zadnej stronie tego serwisu nie znalazlem kompletnie nic o prawach
    > autorskich czy innych zastrzezeniach.
    > Jak myslicie, moge cos takiego zrobic?
    Ja prawnikiem nie jestem, ale sadze ze takie samo masz prawo do
    wydrukowania tego, co jest publicznie dostepne i wiadome, jak do
    wydrukowania i sprzedawania np planu lekcji w szkole/uczelni. Forma w
    ktorej oni to publikuja moze byc chroniona prawem autorskim, ale nie
    zawartosc/tresc - ktora jest chyba tak samo "publiczna" jak np oferta
    handlowa. To tak jakbys zebral gazetki z hipermarketow, i drukowal
    wlasne gazetki na tej podstawie (np z porownaniem ile kosztuje kg
    ziemniakow w kazdym ze sklepow). Tylko znalezc jeszcze kogos kto za to
    bedzie placic ;)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098