  • Data: 2004-04-13 11:48:15
    Temat: Re: czy mieli prawo zabrać ??
    Od: "castrol" <j...@p...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c5fheo$p9n$1@news.onet.pl...

    > Ha, ha dziwi mnie tylko jedno.... Jak byście nie zauważyli, pierwszy
    > samochód zdążył wyhamować przed pieszym, czyli nie wtargnął on na tą
    jezdnię
    > 2 metry przed samochodem. Tylko zrobił to w takiej odległości, że samochód
    > jednak zdążył wyhamować. Wszyscy "rzucili" się na pijanego, natomiast nikt
    > nie "rzucił" się na kierowcę, który jechał z tyłu, że nie zachował
    > bezpiecznej odległości!

    A co to ma do rzeczy?? To jest zueplnie inna sprawa. Glwona przyczybna
    kolizji bylo wtargniecie pieszego na jezdnie. Spowodowalo to nagle hamowanie
    samochodu pierwszego w ktory uderzyl nastepny

    Ten nastepny musial rowniez zostac ukaranym za niezachowanie bezpiecznej
    odleglosci od poprzedzajacego go pojazdu

    Jeśli samochód z przodu zdołał się zatrzymać, to
    > samo powinien zrobić ten z tyłu... jeśli tego nie zrobił, może to właśnie
    > temu kierowcy powinno się zabrać prawko, wlepić mandat i profilaktycznie
    > skierować na testy zdrowotne, np. sprawdzić refleks.

    IMO bzdura, taka kolizja zdarza sie bardzo czesto na naszych drogach, ale
    akurat w tym przypadku wspolwinnym kolizji byl pijany pieszy ktory wtargnal
    na jezdnie

    > Bynajmniej nie pochwalam picia i łażenia najeb**** jak przecinak po
    > ulicach, ale to, że znaleźliście TYLKO jednego winnego świadczy o tym, że
    > kierowcy to szowinistyczne świnie, które
    > uważają, że są na drodze "świętymi krowami", że tylko im wolno łamać
    > przepisy, nie zachowywać należytej ostrożności, jezdzić z dozwoloną
    > prędkością x2 i ogólnie uważają, że drogi są tylko dla nich. A jeśli coś
    się
    > stanie to nigdy nie są winni oni, tylko piesi i cykliści :))

    Wg prawa oboje sa wspolwinnymi spowodowania kolizji ina pewno policja tak to
    zinterpretowala

    Pozdrawiam
    Jacek