  • Data: 2004-09-13 16:09:54
    Temat: Re: czy mam jakies szanse odzyskac swoje?
    Od: "Caramba" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    swiatkowie napewno beda pamieta, ale sam wyjerestrowalem samochod bo
    przychodzil do mnei podatek... chcialem sie dowiedziec czy mam jakies
    szanse. wtedy jak to sie stalo to bylem u adwokata i powiedzial mi ze nic
    nei moge zrobic, ale caly czas mnie to dreczy, bo to byl moj caly majatek
    ktorego dorobilem sie za mlodu i musialem dorabiac sie od nowa a teraz to
    juz sie tak latwo nie da jak kiedys... a ten gnojek rozbija sie audi a8 i
    nie poczuwa sie do odpowiedzialnosci (chodzby moralnej). z drugiej strony
    przezylem juz tyle lat i jakso sobie radzilem wiec pozyje pewnie i dluzej, a
    mowia ze oliwa sprawiedliwa, wiec i on moze wszystko stracic...