  • Data: 2004-04-15 00:26:09
    Temat: Re: czy komornik "siądzie" na moich rodziców za mnie ?
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns94CBC82B99715goomichskrzynkapl@127.0.0.1...

    > Art. 135. Doręczenia dokonywa się w mieszkaniu, w miejscu pracy lub
    tam,
    > gdzie się adresata zastanie.
    >
    > Art. 136. § 1. Strony i ich przedstawiciele mają obowiązek zawiadamiać
    > sąd o każdej zmianie swego zamieszkania.
    > § 2. W razie zaniedbania tego obowiązku pismo sądowe pozostawia się w
    > aktach sprawy ze skutkiem doręczenia, chyba że nowy adres jest sądowi
    > znany. O powyższym obowiązku i skutkach jego niedopełnienia sąd
    powinien
    > pouczyć stronę przy pierwszym doręczeniu.

    A to juz chyba w trakcie trwania czegos-tam przed sadem. Wystarczy sie
    wiec wymeldowac tak, aby nie byli w stanie doreczyc Ci pierwszego
    wezwania. I niech sobie pozostawiaja to w aktach sprawy na zdrowie.

    > Tu nie ma ani słowa o miejscu zameldowania. Za to taka osoba o
    "odrobinie
    > inteligencji" sama pozbawia się możliwości obrony.

    No coz, niech kazdy robi tak jak uwaza za stosowne...

    > A odpowiedć na twoje pytanie brzmi: zaocznie.

    A niech sobie wydaja zaocznie co tam chca. Nie zdaza doreczyc
    dostatecznie szybko takiego wyroku, to potem nawet gdyby nie nastapilo
    umorzenie postepowania, mozna podniesc zarzut przedawnienia i po
    "klopocie". Czyzby nie bylo tak ?

    marekz