  • Data: 2004-04-15 15:44:04
    Temat: Re: czy komornik "siądzie" na moich rodziców za mnie ?
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns94CCA7F04418Fgoomichskrzynkapl@127.0.0.1...

    > Każdy jest nieprawomocny do czasu uprawomocnienia. Czyli jakieś, hmmm
    dwa
    > tygodnie?

    Czyli wg tego co piszesz ciazy na mnie tak z kilkanascie prawomocnych
    wyrokow w sprawach o wykroczenia, tylko tak po prostu wszyscy sobie to
    olewaja ? :-)

    > Jeżeli przewoźnik wniesie pozem do sądu dzień przed upływem terminu
    > przedawnienia, to bieg przedawnienia zostaje przerwany i po ydaniu
    wyroku
    > przez sąd zaczyna on biec od nowa. Tym razem już trwa 10 lat.

    Ciekawe. Kiedy zatem ma zastosowanie 2-letni okres przedawnienia. Bo
    roczny to jak nie zostalo wszczete postepowanie. A 2-letni? Jak zostalo
    wszczete i w ciagu 2 lat nie zdazyl zapasc zaden wyrok ? Szczerze
    powatpiewam. Na ile jestes pewny tego co piszesz ? Dlaczego w takim
    razie nie probowano mi na sile doreczyc tego wyroku w sekretariacie sadu
    ???

    pozdrawiam, marekz