    From: c...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy komornik "siądzie" na moich rodziców za mnie ?
    Date: 14 Apr 2004 21:10:52 +0200

    Słyszałam - tak przynajmniej jest w moim mieście - że firmy przewozowe tylko
    straszą sądem, bo żaden sąd nie przyjmuje od nich pozwu z tak niskim
    roszczeniem. Odrzucają je ze względu na niską szkodliwość społeczną i niską
    wartość długu. Tak już jest od kilku lat. Najpierw MPK sprzedawało te długi
    jakiejś firmie windykacyjnej, teraz już nawet tego nie robią. Raz na parę
    miesięcy przynoszą przez posłańca upomnienie i tyle. Tak więc w moim mieście
    nijak nie można ściągnąć opłaty za "gapę" z delikwenta. Ale może nie wszędzie
    tak jest ...