  • Data: 2006-09-11 12:30:51
    Temat: Re: czy SELEKCJA przy wejsciu do klubow jest LEGALNA ??
    Od: "KRZYZAK" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Rozpoczynając tego typu działalność.

    Otwierajac klub z imprezkami zamknietymi zobowiazuje sie swiadczyc
    uslugi tym, ktorych zaprosze na impreze. Im wlasnie przedstawiam moja
    oferte. Pozostalym nie.

    > Zamknięte imprezy z zaproszeniami tak nie działają

    Alez dzialaja. Wyjdz kiedys wieczorem z domu, to sie przekonasz.

    > - ktoś musi wynająć
    > cały lokal i rozesłać zaproszenia. Cieć w bramie może tylko sprawdzać,
    > czy ktoś ma zaproszenie.

    Forma rozdawania zaproszen to juz moja sprawa. U mnie rozdaje je ciec w
    bramie.

    > Ale jakbyś miał prawdziwy pub - z działalnością gospodarczą koncesjami
    > itepe - sprawa jest zupełnie inna.

    Wez sobie przejrzyj liste polskich klubow opisanych jako zamkniete.
    Przeczytaj sobie regulaminy i zglos popelnienie przestepstwa, hehe :DDD