  • Data: 2006-09-11 16:16:46
    Temat: Re: czy SELEKCJA przy wejsciu do klubow jest LEGALNA ??
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    KRZYZAK wrote:

    > Otwierajac klub z imprezkami zamknietymi zobowiazuje sie swiadczyc
    > uslugi tym, ktorych zaprosze na impreze. Im wlasnie przedstawiam moja
    > oferte. Pozostalym nie.

    To wtedy nie otwierasz klubu z określonymi godzinami otwarcia itepe,
    tylko masz zamknięty lokal, w którym czasem sobie organizujesz prywatne
    imprezki. Tylko że w takim przypadku obowiązują zupełnie inne metody
    rozliczania.

    > Alez dzialaja. Wyjdz kiedys wieczorem z domu, to sie przekonasz.

    Wiesz, na takiej zasadzie to działają też kieszonkowcy oraz różne menele
    wyłudzające "drobne".

    > Forma rozdawania zaproszen to juz moja sprawa. U mnie rozdaje je ciec w
    > bramie.

    Tak się w sądzie tłumacz.

    > Wez sobie przejrzyj liste polskich klubow opisanych jako zamkniete.

    Zamknięte kluby to coś zupełnie innego - jest lista członków i tylko oni
    mają wstęp. Ale zamknięty klub (golfowy czy jakikolwiek inny) to jedno.
    A publicznie otwarta dyskoteka czy inny pub to drugie.