  • Data: 2006-09-12 10:50:15
    Temat: Re: czy SELEKCJA przy wejsciu do klubow jest LEGALNA ??
    Od: "KRZYZAK" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    T wrote:

    > ja się tam nie boję tego, że mnie selekcjoner nie wpuści, nigdy nie miałem z
    > tym najmniejszych problemów
    > tylko, że mnie głowa boli i się chce rzygać na to wszystko!

    No to o co krzyk? Tak jest najczesciej, ze jak nie jestes nawalony w 3
    dupy i chodzisz prosto samodzielnie to nie ma problemu z wejsciem.
    I z tego co zauwazylem, to wiekszosc gosci narzeka wtedy, kiedy nie ma
    selekcji. Bo dzieki niej nie ma bydla, a jednoczesnie ceny moga byc na
    przyzwoitym poziomie, bo nie trzeba cenami odstraszac bydla.
    Kluby takie dzialaja jako zamkniete, wiec to nie jest zadne omijanie
    prawa.