  • Data: 2006-03-24 19:21:08
    Temat: Re: czlonkostwo w sm
    Od: "Pietrek" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "o`rety" napisal:

    > jestem czlonkiem pewnej spoldzielni mieszkaniowej. ostatnio dowiedzialem
    > sie, ze zeby przestac byc tym czlonkiem (np w przypadku sprzedazy
    > mieszkania) musze wniesc oplate, zblizona do kwoty jaka musialem wniesc
    > placac za udzialy.

    Totalna bzdura! Sprzedaz mieszkania nie jest jednoznaczna z utrata
    czlonkostwa a ew. wpadasz na liste czlonków oczekujacych i masz prawo brac
    udzial w zebraniach (brrrr) i przetargach na mieszkania z odzysku.
    Pobieranie oplaty za przestanie bycia czlonkiem tez jakas kolejna bzdura. Po
    rezygnacji z bycia czlonkiem wracaja Ci wartosc udzialów.

    >bo ze statutem ciezko
    > stwierdzic, bo w spoldzielni nie moga mi go pokazac, nie mowiac o daniu
    > do domu zebym sobie w spokoju poczytal (cytuje pana z administracji:
    > statut jest tylko do wgladu tu na miejscu, ale w tej chwili ktos go
    > zabral do innego pokoju...)

    Dales sie zbyc kolejnemu spóldzielnianemu tumanowi. Jako czlonek SM masz
    prawo wgladu do statutu a w spóldzielni maja wiecej niz jeden egzemplarz. Na
    100% jest u prezesa i tam sie udaj i kaz sobie ów zapis madry pokazac.
    Chociaz nie jestem czlonkiem spóldzielni w zasobach mieszkaniowych której
    zamieszkuje, to "moja" SM ma strone w necie i tam status jest do
    sciagniecia, kompletny w *.pdf.

    P.