  • Data: 2006-03-24 19:57:19
    Temat: Re: czlonkostwo w sm
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pietrek napisał:

    > Dales sie zbyc kolejnemu spóldzielnianemu tumanowi. Jako czlonek SM masz
    > prawo wgladu do statutu a w spóldzielni maja wiecej niz jeden egzemplarz. Na
    > 100% jest u prezesa i tam sie udaj i kaz sobie ów zapis madry pokazac.
    > Chociaz nie jestem czlonkiem spóldzielni w zasobach mieszkaniowych której
    > zamieszkuje, to "moja" SM ma strone w necie i tam status jest do
    > sciagniecia, kompletny w *.pdf.

    moze nie tyle dalem sie zbyc, co odepchnela mnie jego ynteligencja.
    autentycznie przez pierwsze 15 minut rozmowy myslalem ze koles jest
    pijany i bredzi ("jakies imieniny pewnie maja") , ale okazalo sie ze
    jest najzupelniej trzezwy.

    czy zapis o zwrocie kasy za udzialy przy rezygnacji z czlonkostwa
    widnieje w jakims akcie prawnym zwiazanym ze spoldzielczoscia czy tak
    stoi napisane w statucie sm?