  • Data: 2006-03-25 07:12:32
    Temat: Re: czlonkostwo w sm
    Od: "Pietrek" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "o`rety" napisał:
    > moze nie tyle dalem sie zbyc, co odepchnela mnie jego ynteligencja.
    > autentycznie przez pierwsze 15 minut rozmowy myslalem ze koles jest
    > pijany i bredzi ("jakies imieniny pewnie maja") , ale okazalo sie ze
    > jest najzupelniej trzezwy.

    Jakbyś nie postąpił i tak wyjdziesz na pieniacza ;)
    ("...trzeba wpuszczać klientów w krawatach, klient w krawacie jest mniej
    awanturujący się")

    Przy następnej okazji uświadom pana, że on ma pensje między innymi z opłat
    wnoszonych przez Ciebie i kto tu jest dla kogo? On pracuje za Twoje
    pieniądze i dla Ciebie. Tak naprawde spółdzielnia to jej członkowie a prezes
    i urzędasy to tylko ludzie wynajęci do prowadzenia tego, jednak wymknęło się
    to spod kontroli i "tkanka rakowa" ma się świetnie.
    Inna sprawa, że w takich spółdzielniach jest cała sieć powiązań rodzinno -
    towarzyskich i baaardzo rzadko trafia się ktoś mądry.

    P.