  • Data: 2010-03-09 05:32:32
    Temat: Re: czesne za studia w nieskończoność
    Od: "mokinc" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > Procedura jest taka.
    > Student zapisuje sie na semestr i go zalicza lub nie.
    > Potem ma obowiązek wpisać sie na nastepny semestr.

    To ciekawe, co piszesz. Na co się powoływać z tą koniecznością zapisywania
    się na każdy semestr jakby "od nowa"?
    Bo to brmi logicznie, tylko nie wiem z czego wynika.

    > Czy to na semestr
    > powtórkowy czy też na nastepny, czy też jakkolwiek jak się zgodził na
    > to dziekan wydziału.
    > jeśli student nie dokonał wpisu na semestr to dziekan skreśla go z
    > tego powodu z listy studentów wydając decyzję administracyjną.
    > I za semestr z którego student został skreślony (tudzież nie dokonał
    > wpisów, bo skreślonym można też być z innego powodu) nie ma szans
    > żądać opłat.
    > Fakt, że w wielu przypadkach udaje sie to szkole wyklarować dopiero w
    > sądzie.

    No jest tak jak piszesz, tylko na co się powoływać.
    Szkoła twierdzi, że uczeń może np. zaliczać pierwszy semestr chodząc na
    drugi, ale na ten drugi sama go "zapisuje" z automatu.
    No i w tym problem.