    From: "G G" <k...@X...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czerwcowy bilet miesieczny wazny do 27 czerwca
    Date: Fri, 1 Jul 2005 23:14:42 +0200

    Aleksander Kwaśniak napisał(a):

    > Pokrycia? Chyba raczej anulowania...

    Chyba jednak pokrycia. To Transkontrol mi wystawil "oplate dodatkowa", a
    Eurobus jest przewoznikiem. Wydaje mi sie, ze Eurobus podal
    Transkontrolowi informacje, ze moj bilet (i wiele innych) jest niewazny.
    Chyba Eurobus jest winnym tego, ze moj bilet zostal uznany za niewazny i
    dostalem "oplate dodatkowa".

    Nie wiem, czy zwrocic sie do przewoznika z propozycja ugody (przewoznik
    placi oplate dodatkowa, a ja nie wnosze pozwu do sadu o niewywiazanie
    sie z umowy), czy tylko napisac kontrolerom odwolanie.

    --