  • Data: 2013-05-14 23:17:04
    Temat: Re: cwaniactwo warszawskich wodociągów
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    p47 wrote:
> [...]
    tawa-z-dnia-23041964-r-kodeks-cywilny1.html

    > Hm, w opisywanej sytuacji to raczej oni mogą mieć problem z
    > udowodnieniem, że SWÓJ zawór za licznikiem zainstalowali, bo nic
    > takiego nie kwitowałem (oczywiście , jeśli obowiązuje przepis o
    > wodomierzu jako punkcie granicznym)

    można sie powoływać na bezpieczeńśtwo eksploatacji obiektu, plombowanie
    zaoworów jest imho nadgorliwością naruszająca bezpieczeńśtwo.

    ciekawe czy jakby gazowania zaplombowała zawory przy gazomierzach to w razie
    pożaru czy wycieku gazu też należało by czekać na przyjazd ich służb bo
    inaczej kara za zerwanie plomb?

    ponadto bardzo ciekaw byłbym jak by sie zachowało MPWIK gdyby uszkodzeniu
    uległo np wodomierz i zalał obiekt. Czy z radością by wypłacili
    odszkodowanie za zniszczenia.

    bo rozumiem że obecnie jest tak, mamy awarie wodmierza lub gdzieś przed
    drugim zaworem, to dzwonimy spokojnei na pogotowie MPWIK i czekamy patrzac
    jak woda zalewa wszystko do koła :).