  • Data: 2023-10-23 18:15:59
    Temat: Re: cuchnie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiem jak wygląda prawidłowe i co znaczy, jak jest podniesione, albo
    > obniżone przed i za. A nawet wiem, jaki lek powoduje, że coś się tam
    > obniża. Taki dziwny zawód, ze trzeba się na wielu rzeczach znać, ale na
    > niczym nie trzeba dokładnie.

    Akurat taki zawód, że wypałoby wiedzieć do czego AED służy...

    > Załóg pewnie tak, ale o ile pacjent jest nieprzytomny. Przypominam, ze
    > ten się uskarżał na bóle zamostkowe.

    I został podłączony do defibrylatora przez zawodowych ratowników
    przybyłych na miejsce. No ale robert, którego tam nie było, nie jest
    ratownikiem uważa że jest bardziej od nich kompetentny zdalnie. Jakieś
    jeszcze mądre mysli poza tą że AED sprawdza tylko puls?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!