eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[cross]szkoda oc, wypłata gotówki a naprawa w aso/ depozyt sądowy › Re: [cross]szkoda oc, wypłata gotówki a naprawa w aso/ depozyt sądowy
    Date: Thu, 10 May 2012 17:35:30 +0200
    From: Lukasz <w...@b...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: [cross]szkoda oc, wypłata gotówki a naprawa w aso/ depozyt sądowy

    > On Thu, 10 May 2012, Lukasz wrote:
    > IMVHO powinienes spróbować przeszukać archiwum na okolicznosc
    > sformułowania "kwota bezsporna" (z odmianami), powinno Ci to wiele
    > wyjasnic.

    według słownika:
    http://www.ubezpieczenie.com.pl/slownik_ubezpieczeni
    owy/kwota_bezsporna_odszkodowania/79,0,0,133.html
    jest tam zapis: "Skoro jest to kwota pozostająca poza sporem, to
    występuje ona w wysokości, której nie kwestionuje - jako zbyt wysokiej
    lub za niskiej - ani ubezpieczyciel, ani poszkodowany."
    a ja nie wiem czy mam ją kwestionować (bo nie wiem za co jest ta kwota)
    więc chyba nie powinienem się zgodzić na jej odbiór, przynajmniej teraz,
    chyba że by się to przeciągało powyżej 30 dni?

    na razie odpisałem na maila:
    W dniu 2012-05-10 09:25, katarzyna Olbrych pisze:

    > Witam
    >

    > Proszę wskazanie warsztatu lub podanie nr konta bankowego - w
    przeciwnym razie odszkodowanie przekażemy do depozytu sądowego zgodnie
    z art.364, którego kosztami obciążony jest Poszkodowany.

    Witam,
    Jak Pani pewnie dobrze wie zgodnie z art. 363 mam prawo wyboru formy
    naprawienia szkody (nie wiem dlaczego Pani o tym zapomniała i próbuje na
    mnie wymusić świadczenie pieniężne, proszę o wytłumaczenie! celowo
    wprowadza mnie Pani w błąd?). W związku z tym formę naprawy szkody podam
    w przyszłym tygodniu (wcześniej niestety pracuję i nie jestem w stanie
    tej sprawy prowadzić) - dam wtedy znać czy interesuje mnie przywrócenie
    stanu poprzedniego poprzez naprawę w ASO, czy KWOTĘ BEZSPORNĄ (bo nie
    możemy tu jeszcze mówić o odszkodowaniu!)przeleją Państwo na mój
    rachunek bankowy.
    Proszę o pilne przesłanie szczegółowej wyceny w systemie
    AUDATEX/EUROTAX, której do dziś nie otrzymałem, a jesteście zobowiązani
    mi dostarczyć

    Lukasz