eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[cross]szkoda oc, wypłata gotówki a naprawa w aso/ depozyt sądowy › Re: [cross]szkoda oc, wypłata gotówki a naprawa w aso/ depozyt sądowy
  • Data: 2012-05-11 09:02:48
    Temat: Re: [cross]szkoda oc, wypłata gotówki a naprawa w aso/ depozyt sądowy
    Od: Ariusz <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-10 23:26, Iksinski pisze:

    > Użytkownik "Lukasz" <w...@b...net.pl> napisał w wiadomości

    > A kiedy zgłaszałeś szkodę? Bo jeśli dobrze pamiętam, TU ma 30 dni na
    > wypłacenie kwoty bezspornej od dnia zgłoszenia, więc może dlatego tak
    > napierają?
    >
    > Pozdrawiam
    Dokładnie tak muszą zrobić w ciągu 30 dni muszą kasę wypłacić, jeżeli
    tego nie zrobią to kary. Mi przesyłali przekazem na adres. Nie
    odbierałem tej kasy bo za każdym razem lepiej było skorzystać z ASO niż
    z śmiesznej kasy. Ostatnio chcieli mi dać około 1,5 tys. a naprawy w ASO
    wyniosły około 3,5.

    Nawet jak wpłacą na konto jakąś kwotę to nie zamyka drogi do innych
    roszczeń.

    Ariusz