eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[cross - post] Wspólnota mieszańczów - jak zostałem dłużnikiem › Re: [cross - post] Wspólnota mieszańczów - jak zostałem dłużnikiem
  • Data: 2010-03-10 22:16:52
    Temat: Re: [cross - post] Wspólnota mieszańczów - jak zostałem dłużnikiem
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-03-10 22:31:59 +0100, Koziołek <d...@x...pl> said:

    > Piętno dla głupiej pipy - administratorki.
    > Sytuacja następująca. Firma - zarządca nieruchomości naszej wspólnoty,
    > zwołała na 10-tego (czyli dzisiaj) zebranie mieszkańców.

    Na którą godzinę?

    > że czynsz jest płatny do 10-tego każdego miesiąca,
    > ja mam ustawione polecenie zapłaty właśnie na dziesiątego i pieniądze wyszły
    > dzisiaj na konto zarządcy.

    O której zostały zaksięgowane na koncie i były do dyspozycji?

    > poinformowano moich
    > sąsiadów, że zalegam z czynszem więcej niż miesiąc.

    To świństwo, jeśli zalegałeś krócej niż miesiąc.

    > Przyznam, że poczułem się troszkę chujowo w doborowym towarzystwie innych,
    > "grubszych" dłużników. Wybitnie nie odpowiada mi taka sytuacja. Czy mogę
    > ubić nieco piany, domagając się sprostowania i przeprosin przesłanych do
    > lokatorów?

    Możesz.
    Nawet możesz zażądać zaświadczenia, że Ziemia jest okrągła.

    > Jeśli zarządca by odmówił, czy mam podstawy wystąpić na drogę
    > cywilno - prawną

    Masz.
    Zwłaszcza jeśli tego papierka o Ziemi ci nie da.

    > argumentując, że zostały naruszone moje dobra osobiste?

    Możesz argumentować nawet wycianiem amazońskiej (no, to duże skupisko drzew).

    > Dostałem straszną zjebkę od żony, że niby będzie musiała teraz chodzić
    > kanałami, bo wstydzi się przed sąsiadami.

    Ustaw przelewy na 9.

    --
    Bydlę