eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[cross - post] Wspólnota mieszańczów - jak zostałem dłużnikiem › Re: [cross - post] Wspólnota mieszańczów - jak zostałem dłużnikiem
  • Data: 2010-03-10 22:44:25
    Temat: Re: [cross - post] Wspólnota mieszańczów - jak zostałem dłużnikiem
    Od: Koziołek <d...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    scream napisał:
    > Ciekawe. U mnie w bloku (nie ma wspólnoty, zarządza ADM) listy dłużników

    > wywieszane na tablicy informacyjnej. Działa.

    I nikt się im jeszcze nie dobrał do dupy?

    "Informacji o zadłużeniu nie wolno natomiast udostępniać na ogólnodostępnych
    forach internetowych oraz poprzez wywieszenie informacji na klatkach
    schodowych - także w formie "podziękowań" dla płacących opłaty poprzez
    wskazanie numerów lokali, gdyż jest to dość czytelna informacja,
    udostępniona publicznie, o tym, kto nie wnosi opłat."

    http://www.rp.pl/artykul/424965_Czy_zarzadca_moze_uj
    awnic_wspolnocie_dane_dluznika_i_wysokosc_dlugu_.htm

    Koziołek