    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: co zrobić ... pomocy ...
    Date: Mon, 2 Jul 2007 12:45:47 +0200

    > wiele jej powiedziałem przez te 9 miesięcy, chciałem żeby się
    > zastanowiła bo życie ze mną nie będzie już teraz łatwe ...

    dlatego dobrze 3 razy sie zastanow nad tym czy wezmiesz to dziecko na
    siebie
    wybaczyles jej, twoja sprawa, ale twoje prawne ojcostwo nad tym dzieckiem
    jest wg mnie bledem, a to przynajmniej z 2 powodow
    1. to fakt, ze jesli jednak kiedys sie rozstaniecie, bedziesz musial
    placic alimenty na de facto nie swoje dziecko
    2. finansowy, to zasadzenie alimentow od biologicznego ojca, jesli tamten
    sie uprze, to przypuszczam ze niezaleznie od tego czy bedziesz prawnym
    "ojcem" tego dziecka czy nie, to i tak bedzie mogl walczyc o widzenia z
    nim itd, ale tu juz by sie musieli specjalisci wypowiedziec, a co za tym
    idzie, tylko na tym tracicie najprosciej spawe ujmujac

    oczywiscie jesli juz do tego dojdzie, musicie walczyc w sadzie o to, aby
    widzenia byly zawsze pod wasza kontrola i dziecko miala prawny zakaz
    opuszczania z nim kraju, bo inaczej nigdy go juz nie zobaczycie

    > po prostu ja ją kocham ...

    milosc przychodzi i odchodzi, takze wez pod uwage to co napisalem powyzej