  • Data: 2007-07-03 06:34:44
    Temat: Re: [OT] co zrobić ... pomocy ...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> napisał
    w wiadomości news:f6bpt2$c8s$1@news.dialog.net.pl...

    > Skoro tak piszesz, to wytłumaczę Ci, jak to rozumie Gość. Skoro napisał,
    > że przysięgał przed Bogiem, to zapewne jest wierzący, a dla człowieka
    > wierzącego miłość to nie jest uczucie bądź emocja, tylko świadomie i
    > dobrowolnie podjęta decyzja o tym, że się będzie bezwarunkowo dobrym
    > wobec drugiej osoby "no matter what". Miłość się _przysięga_ przed
    > Bogiem, więc stwierdzenie w tym kontekście, że miłość przychodzi i
    > odchodzi jest bezsensowna.

    ok, pod jednym warunkiem, nie ma tu w takim razie milosci, uczucia czy
    czegokolwiek, jest tylko najzwyklejszy w swiecie konktrakt i tyle

    a skoro on pisze ze ja kocha, to znaczy ze sa uczucia, a skoro sa uczucia,
    to kiedys moze ich zabraknac i moze sie okazac ze kontrakt o ktorym mowis
    przestanie miec racje bytu