  • Data: 2004-11-12 12:43:26
    Temat: Re: co wybrać - działalność gospodarcza czy umowa o dzieło
    Od: "Grzegorz Szadkowski" <m...@o...gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 11 Nov 2004 13:21:07 +0100, Mithos
    <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał:

    > Nalezy wlasnie policzyc czy czasem ZUS i inne swiadczenie nie "zjedza"
    > calego zysku ( jakie sa planowane oborty ? ).
    > Dzialanosc gospodarcza ma taki plus, ze mozna niektore rzeczy wrzucac w
    > koszty. Jednakze sam ZUS to jest w tej chwili jak mi sie zdaje minimum
    > 700zl miesiecznego "abonamentu".

    Po pierwsze dziękuję za błyskawiczną odpowiedź,a co do obrotów to właśnie
    tego się obawiam, że zysk zostanie "zjedzony" przez opłaty. Tymbardziej,
    że rynek stron WWW jest dość niestabilny, raz możemy zarobić 1000-2000 a
    raz nic. Nie ma stałego przychodu miesiąc w miesiac, więc myślę, że chyba
    najlepsza na początek będzie umowa o dzieło, a jeśli wypracujemy sobie
    renomę i będziemy w stanie uzyskać zyski wystarczające na pokrycie naszych
    potrzeb i świadczeń to wtedy będzie można założyć działalność.

    > Skoro nie ma GIPSERWIS to jak chcesz wystepowac jako GIPSERWIS ? ;)

    No cóż warto było zapytać:P "Bo może jednak?";]

    > To zalezy jako spolke chcecie zalozyc. Polecam poczytac Kodeks Spolek
    > Handlowych ( KSH ).

    No tak ale jeżeli spółka to już to wiąże się z działalnością z tego co
    rozumiem. Dzięki za KSH poszukam poczytam:)