  • Data: 2014-07-17 03:03:39
    Temat: Re: co grozi za użycie gazu pieprzwego
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    >Widzę, że mądrych dużo, ale konkretów brak.
    Trudno się wypowiadać o konkretach, kiedy nie mamy dostępu do wiedzy, którą
    posiadają świadkowie tego zdarzenia.
    Dlatego napisałem - IMHO.
    Ale z opinią imć Dziewulskiego (znającego chyba odrobinę sztuki
    obezwładniania takiego człowieka), chyba się zgodzisz?
    Pozwól, że zacytuję za Dziennikiem Zachodnim:
    http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/3506761,strze
    lanina-w-szpitalu-ruda-slaska-policjant-zastrzelil-p
    acjenta-wideo-zdjecia,id,t.html

    "Mundurowi po śladach krwi znaleźli mężczyznę pod schodami.
    - Próbował okaleczyć się nożami, a gdy zobaczył mundurowych skierował
    agresję na nich.
    Użyli oni najpierw gazu łzawiącego i pałki aby obezwładnić mężczyznę, ale to
    nic nie dało.
    Gdy ten rzucił się z nożem na jednego z funkcjonariuszy, drugi oddał strzał
    i trafił go w nogę.
    Nawet ten strzał nie zdołał zatrzymać mężczyzny. Padł więc drugi, również w
    nogę - relacjonuje asp. Adam Jachimczak z zespołu prasowego śląskiej
    policji."

    Czy nie odnosisz wrażenia, że użycie gazu i pałki (o ile nie było tylko
    wytworem wyobraźni wzajemnie kryjących się policjantów) było co najmniej
    nieumiejętne?
    Wybacz, ale ja jakbym dostał pałą, to nie wymagałbym poprawy ołowiem...
    I jakoś nie bardzo chce mi się wierzyć, że padły jedynie dwa strzały, oba w
    nogi pacjenta i były śmiertelne.
    W szpitalu, na oddziale chirurgii...?

    > Technika walki wręcz z takim napastnikiem jest jedna: sp* ile sił w
    > nogach,
    > a bronić się tylko w ostateczności, bo i tak oberwiesz. I to Ci wyjaśni
    > każdy spec od sztuk walki.
    Popatrz, a mi wyjaśniali, że można jednak się obronić...

    > W ramach ćwiczeń możesz opracować technikę obrony przed tym atakiem:
    Ćwiczenia mam już dawno za sobą, nigdy się nie przydały i mam nadzieję, że
    tak zostanie.

    > https://www.youtube.com/watch?v=4ah_0gia4A0
    Ale mamy do czynienia z pacjentem po zabiegu/operacji, a nie z szybko
    reagującym, zdrowym młodzieńcem.
    Tak czy inaczej musimy poczekać na ustalenia prokuratury.
    Pozdrawiam.
    WOJO