  • Data: 2014-07-17 09:23:09
    Temat: Re: co grozi za użycie gazu pieprzwego
    Od: "marek" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    jakoś nie widzę tu wogle zastosowania art.223
    to chodzi o napaść na funkcjonariusza a nie obronę przed nim....

    a jeśli chodzi o art.222
    urzycie gazu nie narusza nietykalności cielesnej funkcjonariusza

    p.s.
    i pozatym nie następuje po tym ciężki uszczerbek na zdrowiu :)

    > A cztaj sobie i analizuj
    > http://prawo.money.pl/orzecznictwo/sad-najwyzszy/wyr
    ok;sn;izba;karna,ik,iii,kk,217,07,8150,orzeczenie.ht
    ml