  • Data: 2014-07-17 16:14:37
    Temat: Re: co grozi za użycie gazu pieprzwego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 17 Jul 2014 09:23:09 +0200, marek napisał(a):
    > jakoś nie widzę tu wogle zastosowania art.223
    > to chodzi o napaść na funkcjonariusza a nie obronę przed nim....

    A myslisz ze co bedzie napisane w akcie oskarzenia ?

    > a jeśli chodzi o art.222
    > urzycie gazu nie narusza nietykalności cielesnej funkcjonariusza

    No, ciekawy punkt widzenia, ale radzilbym najpierw sprawdzic
    orzeczenia SN.
    Tylko co to ma byc - gazem po nosie (po oczach nie radze) i sp* ?
    Bo funkcjonariusz raczej nie sp*, wiec wkrotce dojdzie do dalszych
    czynow.

    > i pozatym nie następuje po tym ciężki uszczerbek na zdrowiu :)

    Owszem, chcialem tylko zaznaczyc ze 222 przewiduje zlagodznie kary, a
    w 223 nie ...

    J.

    ok;sn;izba;karna,ik,iii,kk,217,07,8150,orzeczenie.ht
    ml