  • Data: 2005-04-24 20:27:43
    Temat: Re: co faktycznie moze ochrona w hipermarkecie ??
    Od: mondo <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek23 wrote:

    > Uwazasz ze w/w sprawie policjant by przegral?

    Przegral co? Postepowanie dyscyplinarne. Dostalby laurke na cale zycie.
    A do tego jeszcze jego szef i szef szefa.

    > Mysle ze caly czas kazdy kto tam bym wlacznie z ochroniarzami zeznawali by
    > ze takie slowa owego policjanta nigdy nie mialy miejsca.

    Naprawde uwazasz ze kretyn ktory tak sie zachowuje na sluzbie ma czyste
    sumienie i nic wczesniej podobnego nie zrobil?

    > Pozatym zauwaz ze oni jak mi sie wydaje znaja dane osobowe tej osoby a to
    > juz daje bardzo duze pole do popisu, dla nich oczywiscie.
    > To mafia.

    Powinni znac na pamiec w srodku nocy, zeby im do glowy wiecej nie przyszlo.