  • Data: 2006-08-28 20:28:04
    Temat: Re: cisza nocna ?czy dzienna?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemyslaw Osmanski wrote:

    > Tak samo mowisz do dzieci sasiadow? Jak sa za glosno to zakneblowac, a
    > moze tak jak pokazywali kiedys w telewizji, w beczki i pozamykac???

    Primo: dzieci sie nie kupuje.

    Secundo: dzieci z reguły nie szczekają. Jeśli w twojej rodzinie dzieci
    szczekają - cóż, już po twojej bezsensownej wypowiedzi o beczkach widać
    wyraźne uszkodzenia twojego DNA.

    Tertio: w przypadku dzieci z reguły (od której moze odbiega twoja
    patologiczna rodzina) wystarcza zwyczajne "Dzieci, czy można prosić
    troszeczkę ciszej"? Niemniej jednak w przypadku dzieci nawet ten
    "drastyczny środek" musiałem zastosować może z 6 razy. Na przestrzeni
    ostatnich kilkunastu lat. I w dodatku w większości przypadków dotyczyło
    to pozbawionej odpowiedniego nadzoru (brak pełnoletnich opiekunów) grupy
    około 20 dzieci w mniej-więcej 15-metrowym pomieszczeniu (tzw.
    "harcówka" zlokalizowana w piwnicy bloku mieszkalnego).

    > Pies jest po to zeby szczekał, szczegolnie na prywatnej posesji, w koncu

    Jasne. A petardy są po to, żeby strzelać, silnik - żeby ryczeć, zepsute
    mięso - żeby śmierdzieć pod oknami, a autoalarm - żeby wyć non-stop.

    > to po czesci alarm.

    Tylko zepsuty alarm się naprawia.

    > Zapewne nie ujada non-stop (chyba ze owy sasiad go
    > to tego sklania), bo nie ma takich psów, nawet nieułożone nie robia tego
    > caly czas.

    Och, oczywiście, że nie cały czas... Tylko za każdym razem, jak ktoś
    przejdzie, przejedzie, spadnie listek, przebiegnie jeż, 200 metrów dalej
    ktoś rozmawia, albo pieskowi się nudzi, albo akurat ma ochotę poszczekać...

    > A jesli sadzisz inaczej, to psy widujesz chyba tylko w
    > telewizji lub na obrazkach.

    To można powiedzieć raczej o tobie.