    From: Goomich <g...@u...to.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: chwila zgonu - ekstremalnie ;)
    Date: Mon, 04 Oct 2010 15:46:52 +0200

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> naskrobał/a w
    news:4ca9d44d$1@news.home.net.pl:

    > Coś dzwonią, ale nie do końca w tym kościele ;)
    >
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Cryonics#Preservation_i
    njury

    > (zwłaszcza drugie zdanie - przy odpowiednim zamrażaniu zjawisko, które
    > opisujesz, nie zachodzi)

    O'rly?

    Trzecie zdanie:
    However, damage from freezing can still be serious;

    Ostatnie w akapicie: This can reduce damage greatly,[14] but freezing of
    whole people still causes injuries that are not reversible with present
    technology.

    Trzeci akapit:
    vitrification in cryonics is not reversible with current technology. When
    successful it can prevent freezing injury in some body parts, but at the
    price of toxicity caused by cryoprotectant chemicals.

    Zamienił stryjek siekierkę na kijek.

    Za to następny dział opisuje nieco zagadniej prawnych (przynajmniej w
    świetle amerykanskiego prawa).

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153