eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawochrzest wbrew woli rodzica i co dalej - pytanie hipotetyczne › Re: chrzest wbrew woli rodzica i co dalej - pytanie hipotetyczne
  • Data: 2007-07-07 11:18:47
    Temat: Re: chrzest wbrew woli rodzica i co dalej - pytanie hipotetyczne
    Od: MiCHA <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wrak Tristana wrote:

    > jak się ma to do....

    > tego?
    >
    > Raz mówisz, że nie był, a drugi raz że był :D

    Czytać ze zrozumieniem nie uczyli w szkole?

    1. Przeczytaj mój poprzedni post.
    2. Przeczytaj jeszcze raz *uważnie*.
    3. A teraz na głos.
    4. Czynność powtarzaj, aż zrozumiesz różnicę pomiędzy Jezusem z
    pierwszego akapitu, a tym z drugiego.

    > No generalnie to skróciłem myśl. Chodziło mi o takiego wiodącego,
    > głównego... Który stał się ikoną religii

    To, że obywatele tego państwa nie mają pojęcia o islamie specjalnie nie
    dziwi. Zadziwia natomiast jak w tym religijnym i chrześcijańskim kraju
    ludzie mogą nie mieć pojęcia o podstawach wiary, którą rzekomo
    wyznają... A już nieodróżnienie proroka od mesjasza jest doprawdy jakąś
    potworną niesamowitością, w dodatku bardzo powszechną... :-O

    --
    MiCHA