eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawochrzest wbrew woli rodzica i co dalej - pytanie hipotetyczne › Re: chrzest wbrew woli rodzica i co dalej - pytanie hipotetyczne
  • Data: 2007-07-10 11:01:02
    Temat: Re: chrzest wbrew woli rodzica i co dalej - pytanie hipotetyczne
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 10 lipca 2007 08:31
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f6v93g$p41$1@opal.futuro.pl>):

    > i kto to mowi?
    > wyznawca boga sadysty, ktory za nieposluszenstwo jedenj osoby naznacze
    > grzechem cala ludzkosc,ewentualnie ta ludzkosc topi bo ma taki kaprys,

    Nie bo ma kaprys, ale bo to źli ludzie byli.

    > innych wybrykach nie wspomne,
    > wyznawca religii ktora stworzyla sobie pieklo i meki piekielne, oraz
    > czysciec?

    No i? Tym, którym się należy. A w Mitologii to piekło każdemu z definicji
    przysługiwało, o ile dobrze pamiętam.

    > tak ci sie tylko wydaje
    > wiekszosc ludz z mojej klasy uczeszczala na religie, tylko tam gdzie ona
    > powinna byc, do kosciola

    No widzisz, a Ty chcesz żeby Twoje dziecko żyło bez Kościoła.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: i...@k...com.pl, h...@k...com.pl,