eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawochrzest wbrew woli rodzica i co dalej - pytanie hipotetyczne › Re: [OT] Re: chrzest wbrew woli rodzica i co dalej - pytanie hipotetyczne
  • Data: 2007-07-07 20:18:53
    Temat: Re: [OT] Re: chrzest wbrew woli rodzica i co dalej - pytanie hipotetyczne
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 7 lipca 2007 13:18
    (autor Paszczak
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f6nspg$b2j$1@jaszczomp.tahoe.pl>):

    > To miło z ich strony, że 'podsuwają do uwierzenia miłość'. Ale najpierw
    > wymagają bezgranicznego oddania.

    ode mnie nikt nie wymagał do tej pory. Musi przeżyłeś coś ciężkiego w życiu.

    > A czy doktryna się zmieni, czy nie -
    > zależy tylko od nich. W zamian za posłuszeństwo obiecają 'życie w raju' -
    > obietnice raczej bez pokrycia, bo nie mają nic na ich poparcie (poza tym,
    > że bóg im tak powiedział).

    No cóż, na nic nie masz w życiu poparcia. Nie wiesz nic i żyjesz po omacku.
    I nic tego nie zmieni.

    > Taka obietnica jest szczególnie kusząca dla
    > ludzi, których ziemska egzystencja nie jest zbyt szczęśliwa - w skrajnych
    > przypadkach mogą nawet popełnić samobójstwo, żeby mieć gwarancję raju.

    taaaaaaaa...... Teraz to już takie farmazony pociskasz, że aż przykro. Do
    niedawna to samobójców Kościół wyklinał na maksa, grzebać ich nie chcieli
    nawet. Teraz to złagodniało, ale ZTCW to samobójstwo nadal jest grzechem
    śmiertelnym.

    > A ci, których życie jest szczęśliwe boga nie potrzebują i w zamian za
    > czcze obietnice zabić się czy zmarnować sobie życia nie dadzą.

    Musiałeś mieć naprawdę ciężkie przeżycia :(

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: t...@l...pl, e...@e...edu.pl, i...@k...com.pl,