eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawochrzest wbrew woli rodzica i co dalej - pytanie hipotetyczne › Re: chrzest wbrew woli rodzica i co dalej - pytanie hipotetyczne
  • Data: 2007-07-10 06:31:18
    Temat: Re: chrzest wbrew woli rodzica i co dalej - pytanie hipotetyczne
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:f6u2dv$g3k$2@news.onet.pl...

    > No z tym lepiej to chyba nie czytałeś Mitologii :D Taki bóg ichni mógł
    > ładnie namieszać w życiu doczesnym. Kilka wręcz spektakularnych
    > przykładów
    > znajdziesz. A życie pozagrobowe też tam średnio przyjemne było o ile
    > dobrze
    > pamiętam.

    i kto to mowi?
    wyznawca boga sadysty, ktory za nieposluszenstwo jedenj osoby naznacze
    grzechem cala ludzkosc, ewentualnie ta ludzkosc topi bo ma taki kaprys, o
    innych wybrykach nie wspomne,
    wyznawca religii ktora stworzyla sobie pieklo i meki piekielne, oraz
    czysciec?

    a mitologie czytalem i swojego czasu znalem bardzo dobrze, takze wiem co
    mowie

    > Oddalona od Boga, więc nie dziwiąca się od tegoż oddaleniu u ciebie

    tak ci sie tylko wydaje
    wiekszosc ludz z mojej klasy uczeszczala na religie, tylko tam gdzie ona
    powinna byc, do kosciola