  • Data: 2013-06-30 10:36:16
    Temat: Re: choroba psychiczna
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 30 czerwca 2013 09:55:46 UTC+2 użytkownik witek napisał:

    > Owszem, pytanie tylko czy konsekwencje maja byc w postaci pierdla,
    >
    > przymusowego leczenia, czy tez przymusowej izolacji.

    Oczywiście IZOLACJI. Jeśli nie kara (czyli pudło), a ktoś go chce leczyć - to niech
    za to płaci. Ja nie zamierzam płacić za przymusowe leczenie wszystkich czubków w
    Polsce. Mam pilniejsze, własne wydatki.

    P.S. [OT] Czy to p...ne (piękne i przydatne!) groups.google musi wstawiać puste linie
    pomiędzy linie cytowane?

    --

    Tnx
    A.