  • Data: 2013-06-30 18:33:51
    Temat: Re: choroba psychiczna
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > a izolacja to za darmo jest?

    Nie. Jest znacznie droższa, niż eliminacja.

    > moze jak juz tak liczysz te swoje podatki to moze dojdziesz do wniosku,
    > ze czasami nawet kilkuletnie leczenie wychodzi taniej niz dozywotnia
    > izolacja.

    A znasz kogoś, kogo definitywnie, na 100% psychiatrzy wyleczyli?
    Nie pytam czy "osobiście", ale czy znasz przypadek?
    Bo ja znam tylko kontrprzykłady z Dutroux na czele.
    Za kogoś takiego (wypuszczony, po czym ponownie zabił/zgwałcił/pedifilił),
    to głowę powinien dać psychiatra, który się pod tym podpisał.

    --
    Tnx.
    A.