  • Data: 2009-12-30 13:29:31
    Temat: Re: chodzi o alimenty
    Od: kasia <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Gru, 14:20, kasia <l...@i...pl> wrote:

    > dokladnie,ale jesli ojciec dziecka nie zabiega o kontakty przez jakis
    > okres, a potem nagle sobie o nim przypomina. W dodatku twierdzi (ten
    > ojciec dziecka)ze daje do reki matki pieniadze a w rzeczywistosci tego
    > nie robi.Do tej pory chcial sie widywac z dzieckiem  gdy dawal na nie
    > jakies pieniadze, a gdy nie to nie czul takiej potrzeby.Troche mi sie
    > to kojarzy z telefonem na karte- zaplacilem to dzwonie.Jednak teraz
    > chyba wpadl na pomysl ze naleza mu sie przywileje a matce dziecka
    > obowiazki.Stad pytanie czy skoro ojciec jest tatusiem majowym to czy
> [...]

    I jeszcze jedno, jesli ojciec nie uczestniczy w zadnych kosztach
    utrzymania dziecka to on nie robi nic zlego, a jesli ponosi je tylko
    matka, a wiadomo ze dziecko to nie tylko jedzenie i ubranie, to juz
    ona musi byc zla. Czy jesli nie pozwoli matka dziecka na takie
    spotkanie, dopoki ojciec dziecka nie pomoze jej w utrzymywaniu dziecka
    to groza jej jakies konsekwencje prawne?