  • Data: 2009-12-30 14:55:29
    Temat: Re: chodzi o alimenty
    Od: "Papa Smurpfs" <P...@z...hujami.za.lasami> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "kasia" napisała:
> [...]

    powinna oddać dzieko pod opiekę ojca a sama wziąć się do roboty i płacić mu
    alimenty, proste?:O)

    > Troche mi sie to kojarzy z telefonem na karte- zaplacilem to dzwonie.

    to może przestań traktować owego tatusia jak telefon, czyli jak zapłaci to
    mu dam a jak nie to nie, to może i on przestanie ciebie traktować
    podobnie?:O)

    > ojciec dziecka jest czlowiekiem bardzo majetnym i nie placi alimentow
    > na dziecko bo chce jej zrobic na zlosc.Wiec tak: jemu wszystko wolno i
    > dziecko na tym nie cierpi,ale juz jak matka stawia jakies zadania to
    > robi dziecku krzywde?

    jak by matce zależało na dziecku to nie miała by go z takim menelem jakim go
    opisuje, tylko z kimś porządnym, a skoro zadawała się z jakimś majętnym
    menelem dla jego majętności to niech nie pitoli o cierpieniu dziecka kture
    mu sama zgotowała!:O(