    From: "fir" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: chamscy i tepi lekarze
    Date: Wed, 11 May 2011 14:46:09 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Tak, przyznaję - poległem. Z takim niereformowalnym idiotą jak ty -

    > każdy by poległ.

    po prawdzie to i ja mam o tobie kiepskie zdanie, przerazasz mnie
    i wizja ktora kolportujesz niczym jakis rabniety siewca smierci,
    niektore twoje twierdzenia sa na tyle zaskakujaco walniete ze mz
    pokazuja ze jestes powaznie zaburzony 'na punkcie pieniadza' i zarazem
    pomijasz (taktownym milczeniem?) kwestie 'ludzkich tragedii'
    wiazacych sie z glupota wiekszosci lekarzy

    +) lekarze zarabiaja gigantyczne pieniadze (sam mowisz ze np 20 zl za
    wizyte - nie dziwota ze wygodnie im poswiecej max 15 minut na jednego -
    ludzie nie wiedza JAK duzo oni teraz zarabiaja jak mowie znajomy mi
    lekarz zarabia pieciocyfrowa sume a hiperkompetencjami czy pracowitoscia
    zaprawde nie grzeszy -- porownaj to z realiami bytowymi zwyklych ludzi

    [tyle ile zarabiaja lekarze mz powinni zarabiac tylko naprawde
    dobrzy lekarze a nie ta masa prostakow]

    +) ludzie placa OGROMNE skladki (osobiscie jestem za tym zeby
    skladki byly duze ale polowa tego co placi sie teraz (np 400 zl
    miesiecznie od zwyklego czlowieka) to sa juz naprawde gigantyczne
    skladki - za czterysta zlotych biedny czlowiek utrzymuje sie przez
    caly miesiac)

    +) wykrecaja strzaszne ilosci strasznych przekretow - znaczne ilosci
    ludzi realnie cierpia z powodu ich niedostatecznych kompetencji
    a sady im nic nie robia - jest sciana; nikt im nie odbierze nawet
    5 zlotych za kryyczne zaniedbania (a jest to naprawde masowka)

    +) w wiekszosci sa glupi jak buty, znam to na wlasnym przypadku
    (a ich masowe bledy kosztuja tysiace ludzi zlamane zycie)

    +) pozatym sa glupi jak buty (sa chamscy, prostaccy, nie rozumieja
    co do nich mowic, juz nawet nie mam sily czy checi tego opisywac)

    +) no i pozatym jak latwo sie domyslec sa glupi jak buty - znam chocby
    z rodziny na prywatnym gruncie ta lekarska kulture - oparte na pieniadzach
    filisterstwo do granic mozliwosci i do wyrzygania

    w sumie jest tak ze zarabiaja gigantycznie a poziom reprezentuja
    odwrotny - w szpitalach racje GLODOWE na pensje chcodzacych po
    korytarzach z napuszonymi minami chamskich byczkow biznesmanow
    PIECIOCYFROWE; nie o pieniadzach dla sluzby zdrowia trzeba rozmawiac
    (roj moim zdaniem napasl sie tak ze juz chyba niedlugo peknie
    z przesytu) tylko o chorych - mz warto sie raczej by skupic na
    nich