  • Data: 2011-05-11 16:36:08
    Temat: Re: chamscy i tepi lekarze
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > To akurat mało mnie obchodzi. Ważne że moi pacjenci mają o mnie dobre

    > zdanie.

    > I znów - ja?

    > Potrafisz zrozumieć że opisuję MECHANIZMY rządzące cenami na rynku?

    > To w dodatku standardowe mechanizmy, mają odniesienie do każdego kto

    > wykonuje jakieś usługi, nie tylko zawodów medycznych.

    > Ludzkie tragedie w ogromnej większości przypadków są związane z głupotą

    > ludzi, a nie lekarzy, bo jak ktoś chla, na bani wsiada za kółko a potem

    > "olaboga, taka tragedia, młody był, miły", to gdzie tu wina lekarzy.

> [...]

    moim zdaniem to jak jestes 'chory' i 'spaczony' jako 'lekarz'
    pokazuje chocby to ze tyle mowisz o pieniadzach, jak jakis
    spaczony pieniezny robak a nie lekarz, gdybyscie dostawali tych
    pieniedzy nie tak skandalicznie duzo to mniejbyscie o nich
    mysleli a bardziej zajeli swoja robota

    Moge tylko powtorzyc jeszcze raz jak ja to widze bo chyba na tym
    stanie ta wymiana pogladow

    +) 80 z za godzine to by sie miej wiecej zgadzalo z moimi obserwacjami
    - sa to nieslychanie duze pieniadze czy ty masz pojecie ile zarabiaja
    normelnie ludzi na poziomie umyslowym nie gorszym niz rozbijajacy sie
    wozami lekarze? co z glodowymi stawkami dla ludzi traktowanych
    jak smieci i tabunem lekarzy krezusow na korytarzach? To wszystko
    za duze pieniadze wlasnie tych biednych czestokroc ludzi; to wszystko
    na oplacanie czestokroc najciezszych prostakow i chamskich glabow
    (znam z doswiadczenia), tyle powiinni dostawac ale ci ktorzy popychaja
    wogole medycyne do przodu, odkrywcy naukowcy itp nie szkodzaca ludziom
    pani prostakowska; za glupie absurdalne bledy popelniane masowo
    (a skutki takich czuje w tej chwili w kosciach piszc na tej klawce)
    nikt was nie pociaga do odpowiedzialnosci; Powstala jakas neoegipska
    kasta w waszej postaci - traktujecie ludzi z gory bo kasa uderzyla
    wam do krwioobiegu, ja wam zycze jak najgorzej - jakiegos zatrucia od
    monet w brzuchu na przyklad - to bylby taki twoj i kolegow i kolezanek
    biblijny i adekwatny koniec - szereg trupow i ludzi dozywotnio chorych
    na sciezce zbieracza pieniadza z nim samym, z rozwalonym brzuchem od
    monet na koncu