  • Data: 2004-05-07 17:38:54
    Temat: Re: certyfikak CE a sprzedaż komputerów "składków"
    Od: "Markus-LCA" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzisiaj CRN Polska rozsyłał coś takiego:

    Na nikogo w tym kraju nie mozna liczyc

    To sie zgadza. Bo za 2 lata moj klient bedzie mial kontrole, zarzadaja od
    niego owego certyfikatu, on zglosi sie po niego do mnie a ja bede mial
    obowiazek mu go udostepnic...

    To nie problem akurat. Praktyka powszechnie stosowana na zachodzie w UE
    jednak z takim komputerem nie mozna przystapic do zadnego przetargu, bo
    zamawiajacy przy zamowieniach publicznych chce i musi kupic komputer a nie
    plyte glowna, dysk twardy..... itd.

    Dzieki za podeslanie informacji, hociaz nie sa zbyt optymistyczne.

    Pozdrawiam
    Markus