  • Data: 2002-09-26 12:28:16
    Temat: Re: cenniki
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D) szukaj wiadomości tego autora

    > Stwarza pozory, nawet nie zapozna się porządnie ze sprawą.

    Tu sie zgodze. W przygowawczym, jesli tylko nie siedzimy, to papugi brac sie
    raczej nie oplaca. Po prostu geba na klodke - chyba ze mamy murowane alibi,
    to wtedy mozna mowic.

    > Ja bym w ogóle nie brał adwokata, szkoda pieniędzy,
    > sam broniłbym się o wiele skuteczniej.

    Niestety, tak Ci sie tylko wydaje, chyba ze masz jakis prawniczy zawod.
    Sedziowie niespecjalnie lubia, jesli ktos udaje wlasnego adwokata. Oni juz
    bardziej wola skromnych i niekumatych. Sam na wlasnej skorze czegos
    podobnego doswiadczylem, napisalem mnostwo pism, produkowalem sie, zadawalem
    swiadkom mnostwo pytan, wyglaszalem plomiennoa mowe koncowa... i dopiero sad
    II instancji, zwrocil uwage na pewne luki w dowodach, na ktore zwracalem
    uwage juz an etapie postepowania przygotowawczego - ale choc apelacje sam
    napisalem, to przed 3 sedziami wolalem stac z adwokatem... sprawa w toku.

    Wystarczy, ze sie zgodzisz... >>> http://link.interia.pl/f1653