  • Data: 2007-05-30 07:38:30
    Temat: Re: cena nieruchomości?
    Od: "Dariusz Leszczyński" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    obecnie na rynku panuje zasada że do ceny jaką chce sprzedający doliczana
    jest prowizja agencji zwykle 2,9% +VAT tak powstaje cena z którą Ty się
    stykasz gdy idziesz do agencji kupić. do tej ceny doliczana jest prowizja
    pobierana od Ciebie kolejne 2,9% +VAT i tak oto zostajesz złupiona na
    podwójną prowizję (sprzedającego i własną)

    jeśli już tu trafiłaś i potrafisz znaleźć i zadać pytanie na grupie to
    poradzisz sobie na pewno ze znalezieniem mieszkania bezpośrednio od
    właściciela a zaoszczędzisz kilkadziesiąt tysięcy !!!!!!!!!!!!!

    powodzenia
    DL