    From: "bartek" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ceglowka w paczce
    Date: Tue, 13 May 2008 22:45:14 +0200

    zwazylem wazy tyle samo. sprzedajacy po sms sie zglaszam na policje nagle
    zaczal odbierac

    okazuje sie ze wysylala to kolezanka wpijaja mi ze wyslaly wylicytowana
    rzecz, ze nie zaloze im sprawy bo sprawy sa od 500zl
    a ja mowie ze ja sprawy nie zakladam tylko skladam oszustwo na policji
    ....... to co innego
    generalnie widze ze miekna

    moge rzadac rzeczy ktora licytiowalem czy lepiej odzyskac kase od babek ????

    co za ludzie myslalem ze te ceglowki to mity