  • Data: 2006-11-29 09:47:07
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Tue, 28 Nov 2006 18:55:59 +0100,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> screamed:

    > Wiesz, niektórzy mają takie poglądy zupełnie bez ironii... Tak samo, jak
    > niektórzy zupełnie poważnie mówią o "wojnie o pokój" czy poświęceniu
    > swobód dla ratowania idei wolnego świata ;->

    (-;

    W każdym razie, jakby nie było, jeśli ktoś wsiądzie po pijaku za kółko,
    będzie sprawdzą wypadku i zginie (i miejmy nadzieję, nie pociągnie za
    sobą osób trzecich) - drugi raz wsiąść za kółko po pijaku nie będzie
    miał okazji. I do tego piłem (:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 10:47:32 user up 11175 days, 22:42, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    No man is an island, but some of us are long peninsulas.