  • Data: 2006-03-01 11:44:01
    Temat: Re: byc czy nie byc czlonkiem?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fickman [###f...@t...pl.###] napisał:
    > kupilismy z zona mieszkanie spoldzielcze wlasnosciowe 62 m2,
    > wpisanie sie w poczet czlonkow spoldzieni kosztuje 1165 zl
    > niebedac czlonkiem placi sie wyzszy czynsz ( jeszcze nie wiem
    dokladnie o
    > ile wyzszy)
    > jakie sa plusy/minusy bycia.niebycia czlonkiem spoldzieni poza innym
    > czynszem?

    Plusem jest wpływ na działania spółdzielni. Tyle, że jest to często
    iluzoryczny wpływ - jeden głos na walnym zgromadzeniu, albo i przy
    wyborach przedstawicieli. Tak więc ja bym problem rozważył w
    kategoriach ekonomicznych. Policz, po jakim czasie zwróci Ci się
    członkostwo w mniejszym czynszu i zastanów, czy będziesz tam tyle
    mieszkał.